Nyttig MN Workshop om læringsutbyte etc!

I forbindelse med revisjonen av studieplaner inviterer MN-fakultetet til workshop på onsdag den 15. februar kl 10.00 – 14.00 på seminarrommet på VilVite.excellent_teacher

Mange undervisere ved Kjemisk har sendt inn utkast til reviderte læringsutbyttebeskrivelser på sitt eller sine emner i BSc-studiet i kjemi. På denne workshop’en vil du få gode innspill til å videreutvikle utkastet ditt, spesielt med tanke på sammenhengen mellom formulering av faglige mål og egnede former for vurdering av måloppnåelse. Ivar Nordmo og Yael Harlap fra institutt for pedagogikk bidrar med kyndige innspill og nyttige utfordringer.

Påmeldingsfrist er 10. februar. Fakultetet bestiller te/kaffe og lunsj.

Alle kursansvarlige på instituttet er herved oppfordret til å melde seg på workshop’en:  Påmeldingsskjema